(c) - autorské práva Box Network s.r.o., prevádzkovateľ www.cassovia.sk . Všetky práva vyhradené. Opätovné vydanie alebo rozširovanie obsahu tejto obrazovky bez predchádzajúceho písomného súhlasu Box Network s.r.o. je výslovne zakázané. Viac informácií: info@cassovia.sk tel. 0905 942 606
Medzinárodná vedecká konferencia ekonomickej univerzity
@ Aktuálne -> Školstvo     Oct 24 2013 - 07:21 GMT


Ekonomická univerzita v Bratislave - Podnikovohospodárska fakulta (PHF EU)v Košiciach, Katedra marketingu a obchodu  pozývajú na 1. ročník medzinárodnej vedeckej konferencie „Marketing manažment, obchod a sociálne aspekty podnikania“, ktorá sa uskutoční v priestoroch PHF EU na Tajovského 13 v Košiciach v dňoch 24. až 25. októbra 2013. #CONT#



Cieľom konferencie je výmena teoretických poznatkov a praktických skúseností manažérov, marketingových a obchodných  odborníkov, ako aj odborníkov sociálnych vied súvisiacich s trendmi marketing manažmentu, obchodu  a sociálnych aspektov podnikania,  oboznámenie sa s ich vývojom a možnosťami implementácie v praxi. Konferencia je určená vedecko-pedagogickým pracovníkom vysokých škôl, doktorandom a odborníkom z praxe. Vítaní sú aj vysokoškolskí študenti adekvátnych študijných programov. Širšia spoločná platforma prispeje k napĺňaniu myšlienky zmysluplnej spolupráce teórie s praxou, skvalitneniu študijných programov na vysokých školách, networkingu a vzájomnému pozitívnemu inšpirovaniu odborníkov z praxe, vedeckých, pedagogických pracovníkov a študentov.



 



Vedecký výbor konferencie:



 





  • Dr. h. c. prof. RNDr. Michal TKÁČ, CSc. – dekan Podnikovohospodárskej fakulty Ekonomickej univerzity v Bratislave so sídlom v Košiciach, SR





  • Ing. Vojtech FERENCZ, PhD. – štátny tajomník Ministerstva životného prostredia, SR





  • prof. zw. dr hab. Małgorzata BEDNARCZYK – Widzial Zarządzanie w turystyce Uniwersytetu Jagiellońskiego v Krakowie, PL





  • prof. nadzw dr. hab. Pawel MARZEC – Katolicki Uniwersytet Lubelski Jana Pawła II, dziekan Wydział Zamiejscowy Nauk Prawnych i Ekonomicznych w Tomaszowie





  • Lubelskim, PL





  • prof. Andrzej SZROMNIK – Universitet ekonomiczny v Krakowie, PL





  • prof. Prof. Dr. Zoltán SZAKÁLY – Faculty of Economic Sciences, Kaposvar University, Hungary





  • Univ.-Prof. Dr. Brigit FELDBAUER-DURSTMÜLLER – Institut für Controlling & Consulting, Johannes Kepler Universität Linz, Austria





  • prof. Dr. Anabel TERNÉS – International Management University in Berlin, Nemecko





 





  • prof. RNDr. Peter MIKULECKÝ, PhD. – Fakulta informatiky a managementu, Univerzita Hradec Králové, ČR 





  • doc. Ing. Pavel ŠTRACH, PhD. & PhD. – prorektor, ŠKODA AUTO, a. s. Vysoká škola, Mladá Boleslav, ČR





  • doc. Ing. Stanislava GROSOVÁ, PhD. – Ústav manažmentu Vysokej školy chemicko-technologickej v Prahe, ČR





  • prof. Ing. Jaroslav KITA, CSc. – Obchodná fakulta, Ekonomická univerzita v Bratislave, SR





  • prof. Ing. Igor LIBERKO, PhD. – Fakulta manažmentu, Prešovská univerzita v Prešove, SR





  • prof. Ing. Iveta UBREŽIOVÁ, CSc. - Fakulta ekonomiky a manažmentu, Slovenská poľnohospodárska univerzita v Nitre, SR





 



Program konferencie:



 



Štvrtok 24. 10. 2013



08:30 - 09:30 Prezentácia účastníkov



09:30 –09:45 Slávnostné  otvorenie



09:45 –11:30 Rokovanie v pléne



11:30 –13:00 Obed



13:00 – 14: 30 Rokovanie v sekciách



14: 30 –15:00 Prestávka (káva, čaj, občerstvenie)



15:00 – 16:30 Rokovanie v sekciách



18:00 – 20:00 Večerné konferenčné dialógy (účasť podľa záujmu, nahlásiť počas registrácie)



 



Piatok 25. 10. 2013



09:00 –10:30 Rokovanie v sekciách



10:30 –11:00 Prestávka



11:00 –11:45 Rokovanie v sekciách



11:45 –12:00 Záver konferencie



 



 



Prof. dr hab. Andrzej Szromnik  - profesor, vedúci oddelenia obchodu a trhu



Pedagogická činnosť:  Priemyselný marketing, Marketing miest a regiónov, marketing, poisťovníctvo, marketing, obchod, marketing v stavebníctve, obchode a predaja, organizácie Exchange obchody a aukcie, Medzinárodný marketing. Publikácie: 175,  knihy: 28 (monografie), počet  udelených doktorátov: 10.



 



    Prof. PhDr. Miroslav Foret, CSc. – Mendelova univerzita Brno



Pedagogická činnosť:  Základy marketingového řízení (bakalářské studium) , Public relations a veřejné mínění, Marketingová komunikace (magisterské studium), Marketing obchodní firmy,  Veletrhy jako komunikace, Diplomový seminář, Vědeckovýzkumná činnost: Marketing, marketingová komunikace, marketingový výzkum



 



 


(c) Cassovia.Sk / https://www.cassovia.sk/